10. april 2012

NEW IN - LONDON


Nike Elite - Hvis vi ikke havde misset vores fly på vej hjem fra London, havde jeg ikke ejet disse skønheder! Købt i Footlocker på Oxford Street

Smykker! Som I kan se har jeg en ting for kors, er egentlig ikke specielt religiøs og det er ikke derfor jeg går med kors.

Min nye ynglingstaske! Købte den på Camden Market til ikke så forfærdelig mange penge. Den har nitter i bunden, hvilket jeg elsker!

... Man skal altid have et lager af øjenvipper ..

Læsestof til turen - Elle UK har udgivet et blad med interview med MK og et med Ashley - købte selvfølgelig det med MK, ja tak


Neglelak - De tre i midten er fra American Apparel, vil foraltid huske butikken for at jeg faldt ned af trapperne..

Studio fix fra Mac, kom desværre til at købte forkert model og farve - det gik lidt hurtigt!
 Det var nogle af de ting jeg købte i London - der er selvfølgelig mere, og det kommer senere!
Første dag i skole efter ferie er aldrig noget at råbe hurra over, men tog hjem og til lægen efter kun 3 timer i skole,
så det er lige til at overkomme. Brugte min weekend på bar og til fest - alt i alt har min ferie været fantastisk!

14 kommentarer:

  1. Super fin blog og hold da op nogle lækre køb!

    SvarSlet
  2. Fede ting du har fået købt dig :)
    Er blevet fast læser.

    bytorp.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Rigtig fine ting - er især vild med skoene og tasken (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - dem er jeg også selv vilde med!

      Slet
  4. Thank you for leaving a comment on my blog! I'll gladly follow you!

    xxx
    E from Helsinki
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. jeg er så misundelig! ;D

    tak for kommentaren på min blog!

    følger nu dig, så måske du ville følge min?

    knus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker og bukker :)
      Kigger forbi din blog!

      Slet
  6. Hej Maja! Super fed blog du har! Er vild med layoutet og at dine billeder er så store! Og sikke en masse lækre ting, du har fået fat I! Er specielt vild med alle kors-smykkerne!

    Ja stor ros fra mig, kan du høre ;) Derfor ville det betyde uendelig meget, hvis du vil kigge forbi min blog: www.wellmadefashion.blogspot.com :-)

    Love
    Ninna

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, kærlighed til dig Ninna! Tak for din kommentar, er obsessed med kors smykker.
      Jeg kigger forbi din blog! :-)

      Slet
  7. Fede køb, er især helt vild med tasken :)
    London er altså bare fantastisk!

    Hilsen Camilla

    SvarSlet